Monday, June 16, 2008

《彩虹》

哪里有彩虹告诉我
能不能不要这么快离开我
为什么你们酱安静
是不是我唱得非常好听
有没有tissue一张给我
Goodbye说了太多眼睛就红了
也许时间是一种解药
但是我现在不希望你走掉
看不见你的笑 Practice怎会好玩
你的声音这么近假装听不到
没有地球 太阳还是会绕
没有你在 我怎么走下去
你要离开 我知道不简单
要说goodbye 现在真的很难
不要放开 我能不能再请你留下来
Seniors 我们真的爱你
I guess it is time to say goodbye
And we hereby wish you all the very best
Thank you for giving us all you have
So that you bring out the very best in us
看不见你的笑 Combine怎么熬过
你说“安静!”的样子我不会忘记
没有地球 太阳还是会绕
请慢慢走 不送你到门口
你要离开 其实也不简单
在你未来 记得我们的爱
我们要在 阿佤山上吹渐快的凉风
希望明年你能回来
Farewell goodbye my seniors please don’t cry
We’ll fly up high till we soar to the sky
过多几拍 这首歌就要跟你说bye bye
把垃圾丢掉才离开
X X X X X X X
In the days of old, whenever God saw the rainbow that He put in the sky, He will remember the covenant He set with His people. Even till today, He remains faithful and never forgets.
In the same spirit, dear PRSSCO seniors of batch 07/08, we will remember you and we hope you will never forget PRSSCO and the wonderful days you spent here.
May your days ahead be like the rainbow -
colourful, refreshing, full of hope.
We will miss you. Take care.

0 comments

0 Comments:

Post a Comment

<< Home